20060703

Ajpanya va bé

Hola a tothom, després d'un mes de currar com un campeón, em veig un altre vegada amb cor de postejar, espero no perdre el fil.

Pujo un parell de fotos interessants que vaig fer el dissabte al matí.

Situació:

Passeig de Gracia 10:55 dissabte 1 de juliol del 2006, dia d'inici de les rebaixes.


cua a gucci 1
friky foto


cua a gucci 2
friky foto

La cua es a GUCCI, no al Corte Ingles, ni a la "Tienda de Lolín", nono, la gent fa cua a GUCCI

Bueno, encara que sembli que fer cua el primer dia de rebaixes a GUCCI es nomes per els "Quiero y no puedo", us asseguro, que fins i tot en aquest dia on es poden trobar grans descomptes i totes les talles, tota aquesta gent esta forrada !

Jo, ni en rebaixes puc entrar-hi...

No em vaig quedar per entrar i mirar preus, pero us asseguro que no son gens assequibles.

Personalment vaig anar de shopping a Carolina Herrera NY (jua jua jua, mira que soc pijooooooooo)

No hay comentarios: