20061201

El PAIS desperta via SMS a milers de persones

Aquesta matinada m'ha despertat un SMS, i no, no era cap pollastre, simplement es que s'em va acudir (en mala hora) participar en el concurs del PAIS on regalaven un LOFT (tambe colaboraves amb UNICEF)


El missatge que he rebut a les 5:13:23 d'avui (dia 01/12/2006) es el seguent:

Gracias por colaborar en GANAYCOLABORA miles de niños tendran una vida mejor. Si quieres informacion comercial de EL PAIS manda un sms con la palabra OK al 5363


Senyors del PAIS, els confirmo que MAI, MAI, MAI més participaré en una promoció via SMS del seu diari, han demostrat ser una colla d'impresentables.

De fet, m'han desvetllat i he tingut que escriure aquest puto post, perque estava indignat !

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Igual que a ti por aquí. El próximo al que espero es al calvo de la lotería.

Dan dijo...

Apaga el mòbil quan te'n vagis a dormir.

Anónimo dijo...

Una altre víctima del puto sistema del diari El Pais... crec que el que fan s´apropa a la ilegalitat encara que fotre a en polanco es tan fotut com fotre a Pedro J. Ramirez

noe dijo...

Passava per aquí, de casualitat i m'ha sorprès el post!! Indignat potser també.
Si em permets seguiré visualitzant el que escrius.
Et deixo un "hola"!!!