20061002

Google, català per segons qué


Logo de google amb els castellers
friky foto

Ahir google va dedicar el seu logo als castellers, una de les tradicions catalanes més nostrades.

Es celebrava el 21é concurs de castells de Tarragona

Molt bé google, molt multicultural, però per quant el google adsense i adwords en català.

Si la gent que escriu en català no té (com a mínim) els mateixos incentius que els que ho fan en altres llengües esta clar que el català acabarà morint, com a mínim a la xarxa.

Demanem uns adwords i adsense en català o es que no hi han empreses catalanes que vulguin posar publicitat en la seva llengua ?

4 comentarios:

Dan dijo...

Ostres! Doncs gracies per penjar-lo, perquè ahir no m'hi vaig fixar!
:(

Anónimo dijo...

Bones,

jo al meu bloc i tinc Google Adsense i els anuncis que m'hi apareixen són en català.

El procès de registre va ser un xic estrany: primer en espanyol i posteriorment es va activar el català. Però sembla que hi estan treballant.

Anónimo dijo...

ben vist!! a mi em passa el mateix que a tu!! no vull renunciar a cobrar els meus tres dólars mensuals... que em vindrien de l'adsense!

Anónimo dijo...

...almenos ya han empezado x el logo :P