20071120

La Generalitat de Catalunya encarrega enquestes que són fetes en Castellà

Avui m'han fet una enquesta telefònica a l'empresa, ens preguntaven sobre la evolució de les TIC a la nostra empresa, importacions, exportacions, facturació etc.

Fins aquí tot bé.

El problema ve quan m'anuncien que es tracta d'una enquesta de la Generalitat, però la operadora em parla en Castellà i no només això, sinó que davant la meva amable petició a que canvii al Català, m'informa que L'ARGUMENTARI DE LA ENQUESTA ESTÀ EN CASTELLÀ.

Com que la noia no tenia cap culpa, fins i tot m'ha explicat en Català el problema tot i que no era catalano-parlant, jo he accedit a fer la enquesta (en Castellà), però conec molts casos de gent que s'ha negat a fer enquestes en aquestes condicions i no sense raó.

Crec que el problema aquí el té PERSEO, la empresa de enquestes i la Generalitat per no controlar les subcontrates que realitza, que:


  1. No tenen profesionals que siguin capaços de fer un argumentari en català.

  2. No tenen profesionals que siguin capaços de emetre aquest argumentari en català.



Té tela, perquè després diguin que el Castellà esta perseguit !

No hay comentarios: