20070813

Harry Potter via amazon.com


El mateix dia 21 de juliol vaig fer la comanda de l'últim volum de Harry Potter (and the deathly hallows).

El dijous em va arribar de Amazon US (vaig ser tonto de no demanar-lo a UK) i vaig flipar amb el packaging especial que portava.

Als costats posava "HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS" i "YEAR 7" respectivament i a la part d'adalt sortia el típic mussol missatger.

Lo millor eren els missatges de warning:

ATTENTION MUGGLES - DO NOT DELIVER OR OPEN BEFORE JULY 21!

BRUTAL !!!




A part em vaig demanar dos llibres més (Fast food nation i On intelligence) pero els de amazon son la polla i van fer dos enviaments, un amb el packaging especial de Harry Potter i l'altre standard.

Això es customer care, lo demés son tonteries !



2 comentarios:

Unknown dijo...

Jo el vaig demanar a UK i encara l'estic esperant... :( ojo amb els spoilers!!!!!!!!

Agustí Pons dijo...

Jiji, doncs llavors no la vaig cagar demanant-lo als USA !

ueeeeeeeeee.

D'spoilers res, perque ara m'he enganxat al "On Intelligence" i encara no he començat el HP.