20050920

Concert de Wiseacre al BigBang

El dissabte varem anar al concert de Wiseacre al BigBang, aquí poso unes quantes fotos, com veureu Wiseacre es pràcticament un projecte tipus cantautor, amb el suport de dos músics per donar una mica més de cos a determinats temes.






El BigBang es un local regentat per gent del mític grup “De Calle”, ara feia més d’un any que no hi anava per cap concert i vaig veure que havien fet alguna reforma a la “sala” de concerts, els hi queda un espai mes reduït, però també més insonoritzat i amb una petita graderia per poder seure.



Per cert, he creat una nova playlist a la meva Tungsten T5, es titula “Obsessió” i tinc la política de no posar-hi més de 5 temes alhora i amb repeat-infinit. El límit de la obsessió es quan nomes tinc un tema amb repeat-infinit...

Actualment hi porto:

Modern World - Wolf Parade
Fancy Claps - Wolf Parade
Neigborhood #2 (Laika) - Arcade Fire
Season of the Shark - Yo la tengo

Menció especial per un clàssic “I’m only happy when it rains - Garbage” que s’acaba de caure de la playlist per deixar el seu lloc a “Arcade Fire”.

Mira, estic explorant el nou pop-rock Canadenc...

No hay comentarios: