20050330

Viatge a Londres 2005 (part 1)

Vaig a intentar pujar algunes fotos del meu darrer viatge a Londres, he passat 7 dies i m'ho he passat molt rebé, encara que he acabat esgotat de tant parc-museu-parc-museu... Uff esgotador.

També intentaré posar algunes referencies geo-espacials, pels geo-catxers, que es noti que tinc un GPS, no ?

En la selecció de les fotos més frikies que vaig fer, aquesta és força significativa.

Es tracta d'una font que hi ha a "Holland Park" (Latitut: 51º 30,1998'N Longitut: 0º 12,2915'O) a una zona que crec que es deia "Napoleon Gardens".

Doncs bé, si us hi fixeu, utilitza el principi físic que jo anomeno "Engegar l'aixeta de la cuina implica necessàriament que tens una cullera a la pica i et fots una esquitxada del COPON" doncs com veureu aquí ho utilitzen per fer uns salts d'aigua força monos !

I a part, no t'acabes mullant tot, com en el cas de la pica i la cullera :)


Jo i la font
friky foto


La font
friky foto


Detall del efecte "Esquitxada"
friky foto

No hay comentarios: