20050225

Rehabilitació a EuroSport



friky foto

Aquí teniu als meus fisios preferits, son els encarregats de curar la meva pobre espatlla, són la Marta i el Tim i treballen tots dos al centre EuroSport. Aquest centre és altament recomanable tant per les instal·lacions com per el personal altament qualificat i d'un gran nivell humà que hi treballa.

Estic acabant les meves sessions de rehabilitació (espero) i el Tim tornava a la seva Holanda natal, aquí ha passat 4 mesos fent pràctiques i ha inclòs el meu cas en el seu treball per la UIC. Així que avui he aprofitat que era el seu últim dia a l'EuroSport per fer-nos tots junts una foto.

La Marta, que es realment la meva fisio oficial, m'està ajudant moltíssim en la meva lenta rehabilitació, estic segur que si m'hagués començat a tractar abans ara ja estaria 100% recuperat fa temps.

Però així es la Seguretat Social, després d'anar al traumatoleg i anar avançant pel meu conte, resulta que el 10 de gener em va dir que no estava anant prou rapid pel meu conte i que tenia que anar a rehabilitació.

Sort que em vaig moure per buscar un centre privat, perquè hem van donar hora per la primera visita en un centre públic pel 14 de abril, o sigui 3 mesos d'espera, així que si m'hagués esperat ja tindria l'espatlla com una MOJAMA !!!

Visca la societat del benestar (sempre que es pagui el 3% corresponent, es clar)

No hay comentarios: