20050218

El meu nou navegador GPS bluetooth


Ahir em va arribar el meu nou dispositiu GPS Bluetooth és un BT-77 i té una autonomia de 16 hores amb una bateria intercanviable de ions de Liti. Aquí podeu veure una de les primeres proves amb el software de navegació Mapsonic i la meva Palm Tungsten T5, com veieu la unitat GPS es força petita, com dos encenedors aproximadament. El GPS m'el vaig comprar a AstroRadio de Terrassa via la seva web i només m'ha trigat 3 o 4 dies en arribar, a més inclou un kit de viatge per carregar la bateria amb l'encenedor del cotxe. Estic molt content amb la meva nova joguina !

friky foto

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jajaja... el Mapsonic original que et vaig gravar?
Quina velocitat en enviar el paquet, no? Es que els de Terrassa som collonuts!

Una web friki interessant, acaven de acabar el capítol 11:

www.ninjai.com

Anónimo dijo...

Heyyyyyyy !!!!!, si senyor !!!!!, ara ja no tens excusa de si arribes als llocs o no.
Quina enveja !!!!, m'en vaig a comprar un adeuuuuuuuuuuuuuuu !!!!

Anónimo dijo...

Ja ets vacilon ja, hahaha! acabaràs sent capaç de teletransportar-te de casa a la feina fotent el cap al microones gràcies a algun friki-dispositiu del Media Market ...

Anónimo dijo...

Heyyyy !!!!!!

Com va tot ?
Agustí soc el xavi de Maquimpres, m'agradaria saber, com et funciona el GPS, perquè vull fer el pas i comprar-lo, i he pensant....aprofitem que el Agusti el té i preguntem-li.....
Gràcies per endavant !