20040723

El meu primer UMTS, "CHISPAS"

Bé, he estat força ocupat aquests dies, primer amb el tema del UMTS, si, ens han deixat uns movils UMTS perquè juguem, en concret uns Sony Ericsson Z1010 que son la BOOOOOMBA.
Ja he fet algunes proves com la típica de fer una video-conferencia, home, no esta mal com a demo, encara que no es que sigui molt, molt, útil. Més aviat fa vergonya si algú et demana fer una video-conferencia estant al bus o al tren.

Això si, fa uns anys també feia ràbia la gent que parlava amb el movil al bus i ara es de lo més normal.

Amb el Z1010 he aconseguit també navegar per Internet a força velocitat (a simple vista comparable amb un ADSL) amb el PC, connectant el movil al PC via USB.

També m'estic llegint uns quants llibres en paral·lel, "Metafísica de los tubos" d'Amelie Nothomb, "Al Qaeda y lo que significa ser moderno" de John Gray i en paral.lel estic rellegint "1984" de George Orwell per fer una comparativa amb la societat actual... després del primer capítol m'he espantat tant amb les similituds que ho he deixat fins que tingui més temps.

També estic estudiant PHP i MySQL, que per algú que ve del món Java i Oracle, sobta bastant, però acaba sent divertit. Podríem dir que estic en "larval stage", que com diu el "New Hacker Dictionary" és:

Describes a period of monomaniacal concentration on coding apparently passed through by all fledgling hackers. Common symptoms include the perpetration of more than one 36-hour hacking run in a given week; neglect of all other activities including usual basics like food, sleep, and personal hygiene; and a chronic case of advanced bleary-eye. Can last from 6 months to 2 years, the apparent median being around 18 months. A few so afflicted never resume a more `normal' life, but the ordeal seems to be necessary to produce really wizardly (as opposed to merely competent) programmers. See also wannabee. A less protracted and intense version of larval stage (typically lasting about a month) may recur when one is learning a new OS or programming language.

Evidentment estic intentant portar una mica d'elegancia al món PHPero creant un codi que compleixi el MVC (Model View Controller), encara que de moment, ja tinc prou amb fer que funcioni el que vull...

;)

No hay comentarios: